انتقاد و رسیدگی‌های یوزرها در زمان خرید آنلاین، نمی‌قدرت کالاها را از مجاورت لمس کرد. طراحی سایت در مشهد این آیتم، یکی‌از اشتباهات دائمی مشتریان و فروشندگان تولیدات میباشد. به همین ادله، گنجاندن انتقاد و تحقیق مشتریان در وبسایت بسیار التفات دارااست. انتقاد و پژوهش مشتریان، صرفا چیزی میباشد که مشتریان نو، می توانند با استعمال از آن، یک خرید مطمئن داشته باشند. قرار دادن عیب گیری و نظارت مشتریان، خیر صرفا ترازو فروش محصول ها را زیاد می‌نماید، بلکه بر ارتقاء مرتبه‌ی تارنما در گوگل، نیز اثر گذار میباشد.

عکس یا این که فیلم با با کیفیت

92 درصد از مشتریان آنلاین مدعا شدند که، فیلم و عکس، مهم ترین عامل ها برای خرید آنلاین تولیدات می باشند.

هرچند که مشتریان نمی‌توانند کالاها را پیش از خرید، لمس نمایند، ولی عکس کیفیت بالا متاع، قادر است به راحتی آنها را برای خرید ترغیب نماید.

ضمن عکس، فیلم فرآورده نیز قادر است عاملی انتخاب کننده در فروش و نگه داشتن مخاطب در شیت باشد. پیرو به مزایای استعمال از ویدیو در تارنما، اشاره خوا‌هیم کرد.

کلیپ قابلیت و امکان خرید را تا 2 موازی ارتقاء می دهد.

مشتریان تارنما‌ها، تا 4 موازی، مشاهده‌ی ویدیو را به قرائت متن ترجیح میدهند.

فروش وبسایت‌هایی که در ورقه تولیدها ویدیو دارا هستند، 68 درصد فراتر از معدل فروش جنس، در وبسایت‌های دیگر میباشد.

کلیپ عاملی موءثر در بهبود سکو‌ی وبسایت در گوگل میباشد.

تجهیزات امنیتی

تارنما‌های فروشگاهی، پناهگاهی امن برای مجرمان اینترنتی می باشند. این اشخاص میدانند که داده ها تعداد متعددی از مشتریان، درین وبسایت‌ها قرار دارا هستند. بدین ترتیب، به آن ها دستبرد میزنند و خیر صرفا داده ها مشتریان، بلکه خویش مشتریان را می‌دزدند.


وقتیکه وب سایت فروشگاهی خویش را فعال سازی کردید، بایستی پلتفرم آن را با پروتکل HTTPS و مدرک SSL امن سازید. این دو آیتم، برای تک تک تارنما‌هایی که داده ها مشتریان را گردآوری می‌نمایند، بسیار حیاتی میباشند.


seo

seo موضوعی عظیم و یکسری وجهی میباشد. معماری تارنما، بهینه سازی داخلی، سئوی آف پیج، تکنیکال seo، پیوند سازی و کانتنت، موضوعاتی می باشند که مضمون‌ seo را در بر می گیرند. در یک تارنما فروشگاهی، آحاد این مورد ها بایستی به کار گیری شوند.




کانال‌های اجتماعی

استعمال از کانال‌های اجتماعی قادر است در به اشتراک‌گذاری عمل‌های کمپانی، از روش مشتریان اثر گذار باشد. این قسمت، بیشتر به سئو آف پیج تارنما مربوط میباشد. زمانی که تولیدها وب سایت در کانال‌های اجتماعی به اشتراک گذارده می شوند، مشتریان میتوانند روی لینک و پیوند بها فرآورده کلیک نمایند، وارد تارنما شوند و مال متبوع را بخرند.


قابلیت و امکان عضویت در وبسایت

عضویت در تارنما، یک سری مزیت عمده دارااست، که پیرو به آنها اشاره خوا‌هیم کرد.


می‌اقتدار داده ها مشتری را گردآوری کرد، تا آدرس اینترنتی‌های تبلیغاتی تولیدات، به آنها، ارسال گردد.

دسترسی دوباره مشتری به تولیدات و خرید مجدد از وبسایت بسیار سهل وآسان می‌گردد.

عضویت در وبسایت، تراکنش مالی مشتریان را بسیار امن می‌نماید.

امان مشتریان

دفاع مشتریان بخشی میباشد که هم پا برخی پلتفرم‌های تارنما فروشگاهی، ارایه می شود. بدین مضمون‌، که کمپانی ارایه کننده‌‌ی پلتفرم، تارنما شمارا در عوض اخذ هزینه، امان می‌نماید. ولی در صورتی تارنما خویش را به صورت سفارشی پیاده سازی کرده‌اید، چت آنلاین امکانی میباشد که می بایست به آن اعتنا ویژه داشته باشید. 42 درصد مشتریان، چت آنلاین را به دیگر نحوه‌های حمایت تارنما، ترجیح می دهند. همینطور چت آنلاین، در مقایسه با دیگر طریق‌های نگهبانی، سریع و ارزان میباشد.