همان گونه که می‌دانید طراحی وب سایت یکی‌از مهم ترین قسمت های یک بیزنس است که برای طراحی سایت در مشهد پیاده سازی آن می بایست کارداران متفاوت را در لحاظ بگیریم تا در غایت یک ساخت وب سایت ایده الی که آیتم پسند مخاطب باشد را در مشت اشخاص قرار دهند. سایت دارنده قسمت های مختلفی میباشد برای مثال هدر Header ، همینطور بدنه یا این که Content ، فوتر Footer است.

در واپسین بخش از برگه، فوتر قراردارد که مغایر نظریه‌ی بعضا اشخاص از التفات چندانی بهره مند نیست، بایستی بگوییم که لحاظ به طور کامل اشتباهی میباشد به این دلیل که یک کدام از مهمترین نصیب طراحی وب سایت، پیاده سازی فوتر برای وب سایت بوده که قادر است مفاد مهمی را در بر بگیرد که به جذب هر چه بیش خیس مشتری برآید.

فوتر چیست؟

فوتر چیست؟ در شرایطی‌که به وب سایت های متفاوت دقت فرمائید خواهید مشاهده کرد که آحاد یک کاغذ وبسایت از سه نصیب تقسیم گردیده قسمت بالا که منو، تصویر لوگو و... در آن جای دارد، نصیب هدر Header میباشد. تحت خیس که میایید میبینید که بدنه وب سایت یا این که Content مشمول توضیحات و تصاویر و مطالب اساسی و مهم قرار داده شد‌ه‌است. همینطور در پایان ورقه همانگونه که مشاهده می‌کنید بخشی وجود داراست که مشتمل بر اطلاعاتی میباشد آن بخش فوتر Footer است.

ایده برای فوتر وبسایت

همانگونه که میدانید بهینه سازی و seo برای وب سایت مداقه فراوانی را دارااست وجود سئوی مطلوب سبب ساز می‌شود وبسایت در درجه های رفیعتر لیست نتیجه ها گوگل اکران داده گردد. به همین خواسته رعایت موردها اصلی و ایده برای فوتر تارنما بسیار آیتم اعتنا است. مفاد پایین مثال ای از ایده برای فوتر وب سایت هستند که قادر است اشخاص را به سمت وب سایت سوق دهد. • تماس با ما

یکی‌از مواقعی که ایده برای فوتر وب سایت است قسمت تماس با ما میباشد. درین نصیب تماس با ما که اشخاص متعددی در ادامه داده ها تماس شما خواهند بود. معمولا در قسمت منوی مهم قراردارد البته شما می‌توانید با قرار دادن کاغذ ای که مشمول هیبت تماس با ما است ارائه دهید تا مشتریان بتوانند به راحتی پیام های خویش را منتقل نمایند.

• آیکن های شبکه‌های‌اجتماعی

همان گونه که میدانید اشخاص بیشتر وقت خویش را صرف دنیای وب و فضای مجازی می نمایند بدین ترتیب کار در شبکه های عمومی می‌تواند در حیث بازدید کننده اثر مثبتی را بگذارد. همینطور قرار دادن آیکن های شبکه های عمومی که از مورد های دیدنی دقت است و می‌توانید در ایده فوتر برای تارنما استعمال نمائید و به توسعه دیجیتال مارکتینگ خویش امداد فرمائید. این قابلیت و امکان را مهیا می نماید تا بازدید کننده را به اشتیاق آورده و ورقه ی شمارا در شبکه های عمومی دنبال خواهند نمایند.

• مقررات و ضوابط

یکی مهمترین مواقعی که ایده برای فوتر تارنما میباشد، قانون ها و قانون ها و حریم محرمانه میباشد. در صورتی‌که وب سایت شما دارنده ضوابط و مقرراتی میباشد که بایستی بوسیله یوزرها رسیدگی گردد آن را در فوتر خویش قرار دهید تا اشخاص آن را بخوانند.

• نشانی و اکران نقشه گوگل

بازدید کنندگان معمولا عادت دارا‌هستند تا نقشه گوگل مپ را در قسمت فوتر مشاهده نمایند بدین ترتیب در صورتی شما دارنده نشانی دکان میباشید که اشخاص می‌توانند به طور حضوری به محل استخراج و کارتان مراجعه نمایند میتوانید در نصیب فوتر با قرار دادن نشانی، همینطور گوگل مپ فعالیت بازدید کنندگان را شل فرمایید تا به راحتی با به کارگیری از نقشه جانور به جای مغازه یا این که طراحی وب شرکتی شما دسترسی پیدا نمایند.

• شماره تلفن و نمابر

آیتم دیگری از ایده برای فوتر وبسایت وجود شماره تلفن و فاکس میباشد که معمولا طراحان وب سایت با قرار دادن این گزینه در فوتر اشخاص را بدین نصیب جذب می نمایند تا به داده ها در خواستی خویش به راحتی دسترسی داشته باشند.

• عضویت در خبر نامه

برای اشتراک بازدید کنندگان یکی مهم‌ترین نصیب ها فوتر میباشد ایده برای فوتر وبسایت عضویت در مجله ایمیلی است یعنی اشخاصی که می‌خواهند عضو تارنما باشند همینطور خبر نامه های ایمیلی را اخذ نمایند می‌توانند با عضویت درین نصیب به راحتی به اخذ خبر نامه ها بپردازند.

• جوایز و سند طومار ها

برای مثال ایده برای فوتر وبسایت می شود به قرار دادن جوایز و مدرک طومار ها اشاره نمود. شما میتوانید با قرار دادن جوایز و گواهینامه هایی که اخذ نموده اید متکی بودن یوزرها را به خویش جلب فرمائید.