۸. تضمین تضمین یک کدام از طریق های ثابت داعیه میباشد. تضمین در وبسایت بسیار مهمتر از تبلیغات میباشد. به‌این نکات دقت فرمایید: ۱. در وب سایت خوب میباشد تضمین در یک جعبه یا این که طراحی سایت در مشهد دکمه گرانقدر قرار بگیرد! مزیت اینکار این میباشد که زمانی اشخاص برای توشه اولیه با سرعت کاغذ را اسکرول می‌نمایند این نصیب خیلی به دیده میاید، زیرا یک المان گرافیکی بدور خویش دارااست. پس احتمالا بازدید کننده تصمیم خواهد گرفت که بدین نصیب اعتنا بیشتری نماید.

۲. در قسمت تضمین، محصولتان را هم بفروشید!

هنگامی در جعبه تضمین توضیحاتی می‌دهید، برای مثال می‌نویسید که در شرایطی که راضی نبودید می توانید پولتان را پس بگیرید؛ به عبارتی جا توضیحاتی هم از کالا بدهید.

از جمله: در شرایطی که شما از این دوربین فوق العاده با قابلیت ۶ ساعت فیلم برداری راضی نبودید، میتوانید آن را برگردانید! بدین ترتیب از زمان به کارگیری کرده و جنس خویش را تعریف و تمجید کرده‌اید.

۹. توصیه ویژه
توصیه ویژه ادغام یک مزیت با یک محدودیت میباشد. (توضیحات بیشتر) در وب سایت این احتمال وجود دارااست که هنگامی بازدید کننده از شیت بیرون شد دیگر هیچ زمان به تارنما شما برنگردد. پس مداقه توصیه ویژه در تارنما بیشتر از تبلیغات می شود. می بایست توصیه ویژه‌ای را سریع ارائه دهید تا بازدید کننده تصمیم خودش را بگیرد.
برای استحضار از سرویس ها پیاده سازی و بسط تارنما مارک ایده، کلیک نمائید.
چرا سفارش ویژه در تارنما خیلی اصلی میباشد؟
۱. قیمت کالا فراتر می‌رود. زیرا احتمالا هم پا آن کادو یا این که تخفیف می‌دهید.
۲. خرید سریع‌خیس واقعه میفتد. در حالتی که توصیه خیلی ویژه‌ باشد یا این که از یک زمان سنج معکوس استعمال شود، اشخاص می‌پندارند در صورتیکه خرید را ایفا ندهند این توصیه را از دست خواهند اعطا کرد.

۳. مقایسه را کمتر می‌نماید. برای مثال در شرایطی که دو وبسایت لپ تاپ میفروشند و یکی‌از وب سایت ها لپتاپ را همپا با کیف ۲۰ تومان گرانتر میفروشد. قطعاً بازدید کننده فقط بها‌ها را مقایسه نمی‌نماید. زیرا جنس شما گوناگون میباشد و به یک پکیچ تبدیل گردیده است.

پس در‌صورتی‌که محصولاتی می‌فروشید که رقیبان شما عیناً به عبارتی فرآورده را دارا هستند، صرفا ترازو خریدار این خواهد بود که در مجموع وب سایت ها نظارت نماید و ارزانترین را خرید نماید. البته وقت شما تولیدات دیگر را به متاع خویش اضافه کرده و یک پکیچ صحیح میکنید. این مقایسه دشوار‌خیس هم شود و اشخاص به خرید از شما مایل خیس میشوند.

یک نکته دیدنی: افزودن ۲ یا این که ۳ دکمه خرید در برگه متاع سبب ساز می‌گردد که معیار فروش تا ۳۰% ارتقاء پیدا نماید. می توانید دکمه خریدی را پیاده سازی فرمایید که خویش یک سفارش ویژه بدهد. برای مثال روی دکمه خرید بنویسید “منم میخواهم این لپتاپ را همین الان خریداری کنم تا از کادو ویژه کیف لپ تاپ منتفع نحس.”

۱۰. سفارش به پشیمان ها
از آنجایی که صبر اشخاص در وبسایت‌ها کمتر گردیده است، درصد قابل توجهی از بازدیدکنندگانِ ورقه کالا، پشیمان گردیده و خرید را جاری ساختن نمی‌دهند. پس عالی میباشد برای بعضا از تولیدات اساسی و مهم خویش، در ذیل برگه یک سفارش برای پشیمان‌ها داشته باشید.
مثلا: در حالتی‌که موقتا نمی خواهید خرید نمائید، ما به شما توصیه میکنیم که…
چه سفارش هایی میتوانید به اشخاص پشیمان بدهید؟
۱. می اقتدار توصیه بخشید که خریدهای خرد تری را ایفا دهند. به عنوان مثال در صورتی از یک لپتاپ گران بازدید کرده اند خواهیم توانست لپ تاپ های ارزانتر را سفارش دهید.
۲. به اشخاص پشیمان توصیه دهید که یک مال را آزمایش نمایند! به عنوان مثال به مغازه حقیقی شما بیایند و کالا را از مجاورت ببینند. ۳. می توانند داده ها رایگانی را دانلود نمایند. از جمله راهنمای خرید یک لپ تاپ