بعضی طرح ها، فارغ از آن که خویش بدانیم ما‌را عصبی می نماید. عامل این زمینه میتواند مختلف باشد: از سازمان نیافتگی گرفته تا نوروفروغ پردازی ضعیف یا این که رنگ های ضد‌و‌نقیض. البته خلل اساسی، طراحی سایت در مشهد معمولا با هیاهو میباشد. جنجال به شی یا این که چیزی گفته میشود که در راز مکان خویش وجود ندارد، یا این که به هیچ وجه مکانی ندارد یا این که وابسته به آن جایی که جای‌دارد نمیباشد و هدفی را دنبال نمی نماید.

اینجانب به شخصه هر جا که سر و صدا ببینم خلل خواهم گرفت. این به خیال این وجود ندارد که اینجانب بشر رکی هستم، بلکه به خیال و خاطر آن میباشد که اینجانب طراح هستم و وسواس متعددی روی چیزهایی دارم که سوا مکان خویش می باشند و یا این که مزخرف هستند.

هنگامی بی منظمی سرایت پیدا می نماید، این مورد من را اندوهگین و عصبی می نماید و حتی منجر سرگردان شدن اینجانب می‌گردد. گاهی اوقات، احساس بدی به اینجانب دست می‌دهد که بایستی هرچه سریعتر آنجا را شکاف کنم.

ماندن یا این که گریختن از آشفتگی
گهگاه، همین احساس، در گشت گذار در وب و مشاهده سایت ها به ما دست میدهد. به هر کسی همین شم تا حدودی دست می‌دهد و تا جایی ادامه پیدا می نماید که کانال های عصبی مغزش بایستی پاسخی به ماندن یا این که گریختن صادر نماید (اینجا بمان و با سر و صدا جنگ کن، یا این که هرچه سریعتر فرار و گریز کن).

هیچ مکان تعجبی وجود ندارد که اکثری از صفحه ها تارنما ها در به عبارتی ثانیه های اولیه بازدید، سوراخ خواهند شد.

فرقی نمی نماید که‌این مسئله عمدی میباشد یا این که خیر. خانه انسان ها و چینش شی ها، نمودی فیزیکی از شخصیت آن‌ها است، صحیح همچون ساخت وب سایت و مطالب روی آن، که نمودی مجازی از یک کمپانی یا این که شخص میباشد.

منبع سرو صدا در ساخت سایت ها چیست؟
همهمه اکثرا از چند منبع ناشی می گردد. با سپری شد تدریجی مجال، یک منزل یا این که به عبارتی یک وبسایت، آغاز به گردآوری اشیا گوناگون می نمایند.

در به عبارتی فرصت، آن ها کم کم چیزی را که ضروری وجود ندارد، بدور می ریزند. همینطور تاثیر \"پیاده سازی برای تمامی\" وجود دارااست. جایی که هر سازمان یا این که بخشی، میخواهد داده ها ما یحتاج خویش را در اواسط ورقه ببیند.

خوب آن میباشد که تصمیم گرفته خواهد شد چه چیزی بیشترین عنایت را داراست و دسترس سادگی را به مابقی آن ها مهیا آورید. در اتاق نشیمن، اثاثیه بازی کودک ها می بایست در سبدی قرار داشته باشد که برای این عمل پیاده سازی شد‌ه‌است.

در یک سایت نیز اوضاع و احوال به همین شکل میباشد. داده ها می بایست در مکان خویش و تروتمیز قرار داشته باشند. از جمله، عموم به کاغذ نخستین یک وبسایت نمی آیند تا به‌دنبال شغل بگردند.

در منزل اشخاص، روش گریز همواره دم دست نمی‌باشد، البته در یک ورقه وبسایت، دکمه برگشت، فقط فشردن یک کلیک است.

در صورتی یک وبسایت را مشابه یک منزل در حیث بگیریم، و صفحه های آن را اتاق های آن، و عموم بازدید کنندگانی برای منزل خویش بخواهند، چه گونه می اقتدار کاری کرد که بازدید کنندگان حس راحتی نمایند و آنجا بمانند و مجدد گشوده گردند؟

ما تحت عنوان طراح وبسایت، چه گونه محیطی را باید پیاده سازی کنیم تا بازدید کنندگان را جذب نماید، به آن ها احساس راحتی دهد و آن ها را نگهداری نماید؟

اینها چیزهایی میباشند که طراحان سایت و طراحان منازل، کلیه روزه با آنان دست و پنجه قابل انعطاف می نمایند.

المان های بصری در یک تارنما
در طراحی سایت وب سایت، رنگ ها، نوع فونت ها، آیکون ها و آحاد تصاویر دیگر می بایست همان گونه که یک طراح خانه به سطح های، لوازم اسباب ها و کادر عکس ها التفات میدهد، گزینه دقت قرار گیرند.

آیا این طرح ها، مطلوب بازدید کننده میباشد؟ سایتی که آهن میفروشد با سایتی که اسباب و اثاث التحریر می‌فروشد از دید فونت و رنگ های به شغل رفته مختلف می‌باشند.